תקנון מערכת ‘SenduSmS // SUS’

לקוח – כל משתמש אשר נרשם ונהנה מאחד משירותי הספק.

משתמש קצה –כל גולש שמבקר באחד מהשירותים שמופקים או מיוצרים ע”י המערכת.

מערכת (SUS) –הכלי דרכו המשתמשים והלקוחות מקבלים

שירותים שונים כמו: שליחת דיוורים, יצירת דפי נחיתה, שליחת SMS, תזמון סטטוסים לפייסבוק ועוד.

ספקים צד שלישי –חברות המספקות לספק ולמשתמשים שלו את הטכנולוגיה, התשתית, דרכי הסליקה, אבטחה, אחסון, דומיינים, שרתים.

שותף (Affiliate) –לקוח אשר מציע אפשרות הרשמה למערכת דרך קישור ייחודי.

נותן שירות – בעל מקצוע אשר מוצע כחלק משירות משלים למשתמשי הספק.

מסר – הודעת דואר אלקטרוני או כל סוג הודעה אחרת הנשלחת דרך המערכת למשתמש קצה.

 

הרשמה למערכת

השירות הניתן על ידי הספק כרוך במסירת מידע כגון שם העסק, שם פרטי ומשפחה, טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי כרטיס אשראי אשר ישמרו במאגרי החברה או בשרתים מאובטחים של ספקי צד שלישי. בתהליך ההרשמה תידרש להזין פרטי שם משתמש וסיסמה לצורך כניסה למערכת וביצוע פעולות שונות. חשוב לשמור את הפרטים במקום בטוח ולא למסרם לאף גורם. מומלץ להחליף את הסיסמה בכל 3 חודשים. 

בביצוע ההרשמה, הנרשם מאשר קבלת דיוורים, עדכונים בתחום ועל מבצעי החברה מפעם לפעם, ובאפשרותו לבצע הסרה בכל עת.

 

תכנים במערכת ושירותי הספק

אין להשתמש במערכת להפצת תכנים אסורים ובפרט (אך לא בלבד) פורנוגרפיה, שרותי מין, הימורים וסמים.

אין להפר זכויות יוצרים וקניין רוחני, לשלוח תכנים אשר מכילים וירוסים, טרויאנים וכל תוכן אשר עשוי לגרום נזק לשרתי החברה או למשתמשים.

הספק לא יישא באחריות בנוגע למסרים המופצים דרך המערכת, על תוכנם, תוצאות פרסומם, אמינותם, עוגמת נפש או כל נזק שגרמו ללקוחות, משתמשים או כל צד שלישי.

הספק אינו אחראי על כל נזק שיגרם כתוצאה מהשירותים שהוא מספק, בכלל זה איבוד נתונים, עיכוב, אי מסירה, או מסירה לכתובת שאינה נכונה של מסרים שמועברים דרך המערכת.

חברת ׳היפו דיגיטל׳ עושה מאמצים רבים להגנה ושמירה על פרטי המאגרים הנשמרים בשרתיה, 

עם זאת החברה אינה אחראית למידע שנגנב, נמחק או שובש עקב חדירה למאגרים.

 

זכויות יוצרים

מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני בעיצוב המערכת, מבנה ארכיטקטורה, קבצים גרפיים, תמונות, טקסטים, קודי מערכת, סקריפטים, יישומים – הינן בבעלות הספק בלבד.

אין להציג, למסור, להעתיק או להפיץ בפומבי או להעביר לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל ללא הסכמתו של הספק בכתב ומראש. סימני המסחר באתר ובמערכת הינם קניינו של הספק בלבד ואין להשתמש בהם ללא הסכמתו של הספק מראש בכתב.

בחלק מהתבניות במערכת, יוצגו ללקוח תמונות וקודים לשימוש במערכת – אין לבצע שימוש בהם, למכור או להפיץ בדרך כלשהי, להשתמש בהם לשימוש שלא במערכת (כגון כרטיסי ביקור, אתר) ללא הסכמה מראש ובכתב.

ללקוח אין זכויות על התבניות המובנות במערכת, תמונות שבה או כל פרט שקיים במערכת ולקוחות נוספים יוכלו להשתמש באותה תבנית לצרכיהם.

בהטמעת סרטוני וידאו בדפי הנחיתה, ניוזלטרים, קורסים דיגיטליים וכל אזור תוכן נוסף במערכת, באחריות הלקוח לדאוג לזכויות יוצרים וקבלת אישור להצגת תוכן שאינו פרי יצירתו. אין חברת ׳היפו דיגיטל׳ אחראית על הפרת זכויות יוצרים תחת חשבון הלקוח.

 

הגבלת אחריות

המערכת מציעה מגוון רחב של כלים למשתמשים וללקוחותיה כפי שהם נכון לאותו רגע “AS IS” . עם זאת, הספק שומר לעצמו את הזכות לשנות, לעדכן ולהוסיף כלים למערכת כפי שהוא רואה לנכון. כמובן שהספק יעשה מאמצים לפתור ולהוסיף את הכלים שלקוחותיו מציעים על מנת להשביע רצונם ורצון שאר הלקוחות.

 

הספק רשאי לאתחל או להשבית את המערכת מעת לעת ע”פ הצורך למטרות תחזוקה ושדרוג לטובת כלל המשתמשים, לשנות את מבנה הממשק, לשנות את זמינותם של הכלים במערכת וכל זאת ללא צורך להודיע על כך מראש. לא תהיה ללקוח או למשתמשים כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הספק בקשר לכך.

כמובן שהספק יעשה את מירב המאמצים על מנת למזער את ההפרעה בשימוש במערכת.

                                             

הספק עושה מאמצים רבים להגנה ושמירה על פרטי המאגרים הנשמרים בשרתיו, עם זאת הספק אינו אחראי למידע שנגנב, נמחק או שובש עקב חדירה למאגרים, פריצה זדונית או קריסת מערכת לא צפויה.

 

ידוע ללקוח כי תשלום עבור שימוש במערכת אינו מקנה לו בעלות על המערכת או חלק ממנה, לרבות הקודים שלה, התמונות שבה, התכנים המגיעים באופן מובנה בה, או כל חלק אחר אשר לא נוסף על ידי המשתמש עצמו.

 

באחריות הלקוח לבצע את שמירת הנתונים, ליצור העתקים ולגבות באופן עצמאי את הנתונים שהוא מזין למערכת.

עם זאת, הספק מבצע גיבויים מידי יום אך אינו אחראי על אופן ביצועם, תקינותם ושחזורם במקרה של אובדן מידע, ובכל מקרה במידה ומוסכם לבצע שחזור כזה אזי שהוצאות השחזור יחושבו לפי שעות העבודה והתשלום עליהם יבוצע ע”י הלקוח.

 

הלקוח רשאי לקבל סיוע והכוונה בבניית התכנים בחשבון הלקוח, בין אם בדפי נחיתה, כרטסת מנויים, הודעות, קורס דיגיטלי ועוד, ע”י צוות שירות הלקוחות ו/או המכירות וזאת על מנת להקנות שירות ויחס אישי. אופן הצגת התוכן מתוך חשבון הלקוח ע”י ביצוע עצמי או בסיוע הצוות, במנועי חיפוש, דפדפנים, פורטלים ורשתות חברתיות אינם באחריות הספק ועל הלקוח לוודא שהדברים הינם לשביעות רצונו ו/או להסירם מחשבונו.

 

דואר זבל (ספאם – Spam)

חל איסור חמור למשתמשי המערכת לדוור לנמענים אשר לא ביקשו להימנות ברשימת התפוצה.

הספק מאפשר למשתמשי הקצה לדווח על הודעה שנשלחת כהודעת ספאם ובמקביל נמצא בהסכמים עם ספקי תקשורת שונים אשר מדווחים על דיוורי ספאם שמגיעים משרתי הספק. במידה ויתקבלו דיווחי ספאם רבים מצד משתמשי קצה/ספקי תקשורת, רשאי הספק להשהות או לסגור חשבון של לקוח ללא התראה מראש על מנת להקטין נזקים ולהימנע מהמשך יצירת מוניטין רע לשרתי הספק ועל הלקוח יהיה לפצות את הספק עבור הנזקים שנגרמו עקב כך.

 

חובה על הלקוח לרשום בפרטי ההרשמה ובפרטי הניהול בחשבונו כתובת פיזית תקינה ואמיתית אשר תוצג בתחתית כל דיוור ע”פ הנדרש בחוק. כמו כן המערכת תספק כל מידע נוסף הקיים בה אם הדבר יידרש בהתאם לחקיקה עתידית. אם מידע זה לא יהיה קיים, יהיה על הלקוח להשלימו לפני המשך השימוש במערכת.

המערכת מספקת קישור קבוע לצורך הסרת הנמען מרשימת התפוצה במידה ואינו מעוניין בכך.

 

באחריות הלקוח לדאוג שהדיוורים שיוצאים מחשבונו עומדים בדרישות החוק ואין הספק אחראי על שימוש לא נכון או לא תקני במערכת אשר גורם לאי עמידה בתיקון 40 לחוק התקשורת.

 

הצהרת פרטיות ומאגרי מידע

באחריות הלקוח לבצע בדיקות, רישומים מתאימים ולבצע את התשלומים הנדרשים של מאגרי המידע. הספק אינו אחראי על רישום מאגרי הלקוח או על כל פעולה אחרת בו מלבד מתן כלי לניהולו ולשליחת מסרים על בסיסו. 

 

הספק ימנע ככל האפשר ממסירת פרטיהם האישיים של הלקוחות לצד ג’ אלא אם, יידרש על מנת להשלים מטלת תהליך שהלקוח ביקש (כגון לחברות האשראי), יהיה מחויב על פי צו בית משפט או אם יעמוד בפני נקיטת צעדים משפטיים (פליליים או אזרחיים) בגין פעולות שהלקוח ביצע במערכת. במקרה זה רשאי הספק למסור את פרטי הלקוח לצד הטוען כי נפגע או בהתאם להוראות הצו השיפוטי.

הספק רשאי להשתמש בפרטיך לצורך שיפור השירותים שהוא מציע במערכת, וכן ליצירת קשר עמך והתאמת המערכת לצרכיך והעדפותיך האישיות. כמו כן, ידוע ללקוח שצוות העובדים מטעם הספק או מי שבהסכמתו רשאי להכנס לחשבון הלקוח ואף לבצע שינויים על מנת לסייע לו או עבור עבודות תחזוקה כאלה או אחרות, כל זאת כאשר הם מודעים לרגישות המידע הקיים בחשבון ולחשיבות השמירה על חסיונו.

 

בדיוורים היוצאים ממערכת “שלח מסר” ניתן לבצע הסרה (opt-out) באמצעות קישור הסרה ובאופן זה להפסיק לקבל דיוורים ע”י המערכת.

במידה ולא קיים קישור כזה עקב מקרה ייחודי או תקלה, ניתן להשיב לשולח או לפנות אלינו לבירור הכתובת.

 

מדיניות ותנאי תשלום

הספק רשאי לסגור חשבון ללא כל התראה מראש עבור לקוח אשר לא ביצע הסדר תשלום כנדרש.

כמו כן, רשאי הספק לסגור או להשהות חשבון אשר לא היה ניתן לגבות בעבורו תשלום (כגון כרטיס אשראי שגוי, תוקף, המחאה ללא כיסוי) עד לבירור והסדר תשלום במלואו.

 

הספק רשאי לבצע שינויים במחירי החבילות מעת לעת עבור כל השירותים, אך מחירים עבור תקופה ששולמה מראש מובטחים ללקוח עד לסיומה, אלא אם שונתה החקיקה או במקרה בו השתנו התנאים הכלכליים באופן קיצוני אשר אינו מאפשר עמידה של הספק בתנאים אלה.

 

חשבוניות מס ישלחו באמצעות חתימה אלקטרונית במייל ברגע ביצוע התשלום או עד 14 יום מרגע התשלום בפועל ע”פ הנדרש בחוק בהתאם לפרטי הלקוח שנמסרו בשלב ההרשמה או הגבייה עצמה.

באפשרות הלקוח לבקש את החשבונית שקיבל באמצעות דואר ישראל ובהתאם לפרטי דואר שימסור.

 

ביטולים

עבור תשלום מראש לשנה ו/או חבילות SMS, אין החזרת תשלום במקרה של ביטול עסקה משום סיבה.

עבור תשלום חודשי, ניתן לבצע ביטול עסקה בהודעה של 7 ימי עבודה מראש בכתב או בדוא”ל בכפוף לקבלת אישור מהחברה. 

על הבקשה להישלח לכתובת ride@sus.co.il.

בכל מקרה לא תתבצע החזרת תשלום.

 

ההתקשרות בין הלקוחות לספק הינה על בסיס עסקי (B2B) ולפיכך חוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 אינו חל על ההתקשרות בין הצדדים לרבות לעניין זכות הביטול ו/או חידוש ההתקשרות.

Call Now Buttonשאלות? התקשרו עכשיו
×

עגלת קניות